اراک از روز دوشنبه ۲۰ بهمنماه تا جمعه ۲۴ بهمنماه میزبان نمایشگاه سوغات و هدایا بود. این رویداد در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی استان مرکزی برگزار شد. به گزارش خبرنگار آرنا آنلاین ، سبکتکین شفقت، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان مرکزی، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این رویداد در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۱۳۰ غرفه در سالن پارس برپا شد و تولیدکنندگان و عرضهکنندگان از سراسر کشور در آن حضور داشتند. وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی تولیدات فرهنگی و هنری، صنایع دستی و سوغات محلی عنوان کرد و افزود: این رویداد فرصت مناسبی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و آشنایی شهروندان با ظرفیتهای متنوع استانها فراهم کرد. مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان مرکزی همچنین از اجرای برنامههای جانبی در طول ایام برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: قرعهکشی و اهدای جوایز به بازدیدکنندگان از جمله برنامههایی بود که برای افزایش جذابیت این رویداد در نظر گرفته شد. نمایشگاه «سوغات و هدایا» در مدت برگزاری خود هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقهمندان بود.




