این رویداد با هدف توسعه صنعت سبز، کاهش آلایندگیها و توجه به الزامات توسعه پایدار برگزار شده بود.
نخستین نمایشگاه تخصصی فناوریهای سبز و انرژی پاک با تمرکز بر انرژیهای تجدیدپذیر، بازیافت و مدیریت پسماند، که، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اصفهان برگزار شده بود ، روز یکشنبه هفتم دیماه به کار خود پایان داد.
این رویداد در آغاز با حضور رسمی مقامات کشوری و استانی از جمله دکتر عباس عراقچی وزیر امور خارجه، دکتر مهدی جمالینژاد استاندار اصفهان، دکتر طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی اصفهان، دکتر گلعلیزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
گفتنی است: آنچه که در این نمایشگاه بیش از هر موضوع دیگر ازسوی مقامات و مسئولان ضروری بنظر می رسید، توجه روزافزون سیاستگذاریهای کلان کشور به فناوریهای سبز بود که، نشاندهنده تغییر رویکرد دولت به سمت حمایت از نوآوریهای پایدار در صنعت و محیط زیست است.




